Klagosång.

Efter tandläkarbesök, konditionstest, lite skola, fika med min bästaste vän och lägenhetsvisning är jag hemma igen! :) Ska skynda mig ut i stallet för att mocka och rida Pi och Yrroll. Sedan fortsätta mitt hektiska liv med att plugga! :) Sedan i sommras så har min uppdatering bara gått utför. Men jag har mycket som händer i livet och det gillar jag! Ska bara försöka göra det bra också men snart väntas tävlingar och träningar då blir det lite roligare filmer och bilder. Nu är det bara tråkig flytande text som främst handlar om klagosång över företag, många hästar, vänner, skola, jobb och plugg.

Jag ska bli bättre och sluta skriva om det jag tycker är dåligt! Men samtidigt vill jag ju att ni ska veta hur mycket jag faktiskt har för mig och att ge inspiration att det faktiskt går att ha tre hästar, driva företag, plugga på heltid, jobba extra, ha en pojkvän och även hinna med vänner. Nu kom det igen?




Dock så tycker jag ni ska läsa kristinawarg.blogg.se det är en tjej man får så mycket inspiration av! Hon går upp innan skolan och rider en massa hästar och har dessutom väldigt bra betyg trots att hon pluggar svåra kurser!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fin blogg ^^

Rösta gärna på min ponny i årets häst

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=270967



förlåt om du ej vill ha detta ^^

2010-10-05 @ 20:38:24
URL: http://sternlind.blogg.se/
Postat av: Bragefiona

thank-you for the good and valuable information on your site

2011-04-25 @ 13:36:17
URL: http://bragefiona.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0