Nästan avkastad

Hehe idag fick jag mig nästan en rejäl flygtur! Skulle skritta Don lite idag eftersom jag tycker såren har gått ner lite så jag satte på honom ett fleecetäcke för att jag förmodade att han skulle vara lite trippig och då får man bättre fäste. Sedan fick mamma lov att stå med mig i hagen ifall han skulle avra galen, dessutom valde vi att stänga grindarna som vi aldrig gör annars. HAHA mamma hann bara kasta upp mig så var jag på backen igen. Han visade alla konster han kunde och både jag och mamma kan intyga att de var i världsklass! Vi var överens om att jag inte behövde rida mer;) så fick gå med honom i 20 min.

Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Haha kul med hästar som är glada :D

2010-10-18 @ 16:34:25
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0