Fixat stallet

Idag har jag bara ridit Pi lite hemma. Skulle egentligen behövt åkt iväg och hoppat henne men jag var/är helt slut efter gårdagen och gissar att mamma är minst lika slut. Jag sov ju iaf en timme dit och en timme hem liksom. Sedan har vi roat oss med att göra iordning stallet. Någon som flyttar in så Pi har fått bytt till ponnyboxen som stått tom sedan Fidelie gick bort.. Men sparade lite av spånet där ifrån till min kusin Felicia. :)

Här e några suddiga bilder från igår. Tagna från filmkameran.





Kommentarer
Postat av: C

2010-09-23 @ 21:28:07
Postat av: C

Va vad hände me fidde? :O

2010-09-23 @ 21:28:44
Postat av: Anonym

vad är det för ny häst som kommer?? :)

2010-09-24 @ 07:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0