Fortfarande skadade hästar..

Blir ingen ridning idag heller. Trodde nästan det skulle vara ridbart på båda. Men mamma sa att Pi vart lite, lite varm imorse utan att vara svullen eller öm och då är det ju ingen idé. Nu var hon inte varm alls därimot ömmade hon när jag tvätta såret. Jag brukar annars ha värsta magic fingers som läker mina hästars sår mirakelfort!:P
Yrroll var fortfarande torr och syndes lite på såret. Så nej, inget för hans del heller! Imorgon jobbar jag direkt efter skolan så blir en arbetsdag mellan 10-22 imorgon = ingen häst alls. TRÅKIGT!

Fick några frågor:
Påtal om företaget så är det hemligt vad vi håller på med, det är ingenting med hästar, eller okej, lite. Men inget som intresserar er iaf. :)

Och ja, vi ska köpa en till häst. Finns det någon bra som utlånas för senare köp är det klart också intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0