Glass

Heeej! När hördes vi sist? ett år sedan? hur ståre till? haha nejdå! Men är inte den bästa uppdateringen här. Idag har jag orienterat, jag är ju ganska duktig på det!:P Bara det att jag vågar inte springa själv i skogen här, tänk om man träffar på en björn? Inte för att jag tror att mina kära vänner skulle rädda mig men skönt att ha dem med ändå! Sedan har jag även skrivit prov i skolan och nu sitter jag här och stallet är klart! Har stoppat i lite tvätt i tvättmaskinen och gjort mig en banana split. Så nu har jag inga bortförklaringar längre för att inte behöva plugga till skitprovet jag har imorgon...
Skulle egentligen behöva gjort ordning stallet innan den nya hästen kommer. Men det hinner jag på....?... ja när ska jag hinna det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0