Många bollar i luften.

Hemma från skolan! :) Andra dagen och känner att jag är med i spelet igen. Fit for fight och mina sista mål för skolan kommer jag nog klara. Hur många av er sätter upp mål i vad ni ska få för betyg i en viss kurs?:P Jag är ett riktigt betygsfreak. Accepterar inte ett G i några av kurserna. Men sån är jag, jag vill alltid vara bäst. Det är väl bra ibland men kan bli jobbigt i längden, med mycket press på sig själv. Just nu har jag en del bollar i luften. Jag har ett år kvar i skolan, jag håller på att starta ett företag, jag jobbar extra och har två hästar som ska ridas och tävlas dessutom har jag en tredje på gång. Blev inget med hästen jag red nyss heller, en annan hann före :( Men ska till Rupla och kika på något han hade!




 Gick en rask promenad hem, vilket tar ungefär 30 min. Så lite motion har jag allt fått. Hoppas det går att rida idag. Y tror jag inte de ska vara några problem med. Men Pi vill ja inte rida då såret sitter precis vid en ådra, Dumt att riskera något där!

Mycket information nu, men blir så när man inte suttit här på över en vecka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett företag? Vad för nåt? :)

2010-09-01 @ 18:08:59
Postat av: Rebecca

Ska du köpa ny eller ska du låna bara? :)

2010-09-01 @ 18:11:22
URL: http://stallrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0