gym

Ska ta lite paus från mitt klagande ;) höhö. Just nu sitter ja och skriver på min Samhälls rapport och det börjar faktiskt likna något efter ca 10 A4, yes.. Jag har inte ridit idag pga skolarbete som verkligen måste bli klart, klockan börjar närma sig läggdags och jag lär vara klar innan dess! Tror ni jag hinner? ;) Har gjort mig lite middag, blev entrecote med potatiskroketter som blev över sen i Fredags, fint de!
Trots att jag inte tränat mina hästar idag så har jag tränat mig själv. Var på gymmet cirkus en timme och körde mycket ben. Har känt av mina knän en del i vinter (som nog kan bero på kylan) Men bättre att ta det säkra före det osäkra och träna dem ordentligt. Hitta även en ny övning som jag tror kan lämpa sig väldigt mycket för ridningen faktiskt!
Men igår var jag iväg med Pi till ridhuset. Första gången sedan i September typ :D Det var niiice. Tyckte hon skötte sig rätt bra också, dock blev hon trött fort. Fokuserade hela tiden på att hon skulle ha ordentligt med aktivitet i baken och verkligen komma fram till bettet, hon kan gärna knäppa av i nacken lite. flyttade även en hel del och tror hon kom loss ganska mycket! På Onsdag ska jag till ridhuset igen med två hästar, får se vilka de blir, dvs om vi får in Don i transporten ;)
Nej tillbaka till plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0