Team siljan

Den här helgen har jag kurs med team siljan som jag är med i. Red en markarbetesträning nu på dagen och det gick bra tycker jag. Det var första gången jag red yrroll "ordentligt" eller vad man ska kalla det, alltså första gången vi var iväg till ridhus. Annars rider och jobbar jag ju mina hästar nästan alltid utomhus. Så träningen gick över förväntan! Det känns alltid lika speciellt att få komma iväg till ett riktigt ridhus eller ridbana. Är ju inte direkt bortskämd med det ;)

Tror faktiskt han var riktigt glad av att få komma iväg och jobba. Nu ska jag på middag med teamet. Får se vad det bjuds på=)

några bilder från idag




Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Hej!

Var gärna med när jag lottar ut månadens ekipage! Inga krav eller villkor behövs :)

http://emblems.blogg.se/hast/2011/january/manadens-ekipage-februari.html

2011-01-17 @ 20:59:07
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0