Filmer från dagens tävlingar

Idag var vi iväg till Gagnefs nationella tävlingar med Yrroll. Jag har legat sjuk i en vecka så orken var inte på topp. Men eftersom jag har en fantastisk häst så sköter han allt själv, nästan iaf ;) Så länge ja inte ställer till de vill säga.
110 var en stilhoppning. Jag gjorde ett riktigt klantfel på första distansen och hinder nummer 2 rullade ner efter ett bra tag från att ja hoppat över, så trodde den skulle ligga kvar. Fick 4 fel och 53 poäng. Men pga av rivning blev det 51 poäng och hamna precis utanför placering. Hade kommit 7a annars.. 1an som var Lola skager fick 56 så faktiskt inte så illa pinkat av min och Yrrolls prestation!
120
Tycker det blev en ganska så bra runda, en av mina(våra) bättre till och med. Hade ett ganska högt tempo och till sista hindret titta han till lite och stanna upp en sekund vilket gjorde att han förmodligen släppte ner en tass. Ingen fara alls utan ja borde ha tagit förhållnings tidigare så  han var redo för hindret.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Men vilken plats kom du på i 120

2011-06-18 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0