Fina hästar

Det blev aldrig någon träning för mig igår. Donkyn ville inte alls åka transport och mamma jobbade så jag kunde direkt få någon hjälp heller. Så red honom ett pass i hagen hemma och han var helt galen verkligen. Det var knappt så jag kunde skritta honom ett tag och svetten rann från honom när vi var klara.

Pi, min fantastiska pi gick som en klocka. Red först ut en sväng på henne sen så kände jag på henne i hagen. Hon har inte gått ett ordentligt pass på evigheter men hon är sååå himla fin! Yrroll gick jag en promenad med istället för att skritta barbacka. Eller ja, det blev ett powerealk/springpass för mig.haha

Men iaf så kom vi iväg till träningen idag med Donken och han var såå fiin! Berättar mer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0