Tävling Falun 20/3

Vart och tävlat idag. Hoppae bara en 110 i Falun. Jag och Yrroll har ju inte tävlat sedan Augusti 2010 förutom förra tävlingen i Fagersta. Så därför väljer jag att bara hoppa 110 ett tag tills jag känner att jag kan gå vidare och göra det bra. Trots att vi var där i god tid så blev det väldigt stressigt. När jag travat fram ett varv skulle jag in på framhoppningen och när ja tänkte ta en skrittpaus så skulle ja in på banan. Så var verkligen helt oförbered. Jag red uruselt i grunden men Yrroll var helt fantastisk och räddade oss en massa gånger. Det ändå som blev bra var kombinationen som jag brukar ha svårt för. Hahah. Gjorde en bra omhoppning tycker jag. Eller det var bara 4 hinder(?) Så de två sista var verkligen super! Red så illa i grunden så e tveksam om jag ens kommer lägga upp filmen, skämms över mig själv:P Men bjuder på lite bilder. Kanske lägger upp filmen senare för att visa de två sista hindrena av 11 st som jag tyckte var bra. :p

Resultatet blev 0+4. Tydligen skulle jag haft en väldigt bra tid i omhoppningen så skulle kommit 2a. Men har inte sett riktiga resultaten än. Det var iaf många nollor så hamna utanför placering.





Kommentarer
Postat av: K J L ! :D

Vad snyggt det var med grönt :D

2011-04-02 @ 17:37:05
URL: http://kjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0