Upphöjda bommar.

Har precis vart iväg och hoppat bana med upphöjda bommar eller vad man ska säga. Hade tre räcken upphöjda på typ 50-60 cm och galoppera över med Yrroll. Man behöver lite rundor i sig för att få tillbaka känslan som känns ganska långt borta. Men helt okej tycker jag allt det gick idag.. Men visst blir avsprångspunkten allt viktigare i takt med att hindren höjs.

Har lite beslutsångest om vilken häst jag ska ta med mig till ridhuset nu. Lutar nog åt Pi så jag kan fortsätta på samma spår. Don har redan vart i ridhuset två ggr den här veckan... Så ja nu har jag bestämt mig för att galoppera över bommar med Pi. ;)


Lillkillen (som blivit stor och biffig) i torsdags

Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

härliga bilder :) ser ut som en riktig biff på understa bilden :D

2011-03-06 @ 15:21:43
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0