Blir aldrig trött

Den här månaden när jag inte jobbat så mycket med mitt "vanliga jobb" så jobbar jag bara med hästarna. Och är man van vid att jobba 50-75% och ta hand om 3-4 hästar så får man en chock när man knappt jobbar någonting och bara har tre hästar att ta hand om. Jag blir inte tillräckligt utmattad på dagarna så jag kan sova på kvällarna, vilket gör att jag nu försöker rida andras hästar för att bli lite tröttare:P haha
Efter jag hade tagit hand om mina egna fina pärlor igår så åkte jag till Idas fuxmärr. Efter lite catfight så var även hon superfin. Bar upp sig själv i fin balans när jag galoppera av henne. Det är en sådan bra känsla när man känner att man helt kan släppa stödet i handen och hästen INTE rinner iväg!
Cherry galopperade jag faktiskt med första gången på "bana". Annars har jag gjort det två gånger ute där de får en fin framåtbjudnig.
Don Tjubang min fina grabb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0