Tävling

Tävlingssäsongen börjar närma sig. Dock åker jag till thailand precis i början så jag kanske startar mina första tävlingar i slutet på februari eller annars i Mars :) Vilken klubb jag ska tävla för har jag inte valt ännu. Det lutar åt Borlänge RS för 4.e året i rad. Men jag överväger mina beslut och har inte bestämt mig helt ännu.
Vad tävlar ni för för klubbar och någon som har några idéer?
Måste sätta upp mål och planeringar med. Men först vill jag komma igång med hoppningen så jag vet lite vart vi står. Ingen häst har hoppats på över 3-4 månader.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tävlar för Borlänge RS :)

2012-01-16 @ 15:55:52
URL: http://halloleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0